ناسپاسی ...
اگر هیچ وقت بعد از هر لبخندی خدا را شکر نمی کنید
حقی نخواهید داشت بعد از هر اشکی از او گله مند باشید
+ نوشته شده در دوشنبه سوم مهر ۱۳۹۱ ساعت توسط وحیده : به یاد پدر شهیدم
|
اگر هیچ وقت بعد از هر لبخندی خدا را شکر نمی کنید
حقی نخواهید داشت بعد از هر اشکی از او گله مند باشید